bukan haram , bukan sunat , tpy WAJIB merepek di SINI !


ShoutMix chat widget

Sabtu, 11 Disember 2010

pc rosak semalm ! aryh neyh da elok ! HAHA

byak bnde aku buat !
aku godek sane godek sini !
copot sane copot sini !
xleyh on gak ! 
aku daa berapi err !
aku kol abg sedare aku !
chet ! jaoh benor pulak smpy seremban naa ngntor nyerr !
errr !
aku kol QILA ! adesss ! abg dye tak gety repair pulak !
mak aku daa bg byak peluru daa ..
aku tepis , tepis dan tepis !
aduhh ! 
da diam sekejap 
-------------------------------------------------
eyh , xsmpy due minit smbung balek CERAMAH !
haduuhhhhh !
kusut tol !!!!!!!!!
aku da ketandusan idea naa buat ape ..
-------------------------------
aku lelap ann mter ...
tenang kan fikiran owg kter !
HAHA
aku pown meraba2 hnset akuu ..
tgok contact !
eyhh ! aku nmpak satu nme yg agak familiar !
hah ! mntak tolong dye dpaat tak agk2 !
aku pon berlary2 anak ke tipon umahh !
(hnset takde kedit , azman ta na topap kann ! )
aku pon dgan pntas mendail ...
01736!@#$%^&
yes ! dye angkat !
akhirnyerrr ! naseb bek mmber dye ade..
leyh tolong repair !
haha
730 , aku pegy kg jambu ?
kg jambu ????
hahahaha
ye ye ! 
umah magie ku sygg !!!
hahahaha..
tpy ! hishh ! tak jumpe magie pownn ..
ingat naa mntak tolong abg pgelkann ..
tpy cm segan laa nk menatap matamu ..
aikk ! haduhh ! mseh ade die dlm kamus hidup aku ???
mmg laa ! mne bleyh padam dye dlm hidop aku..
dye ann ibarat cm fail yg biler kter
padam , dye ade balek , padam  ade balek
cm uhh ahh lbeyh kuang ..
hahaha..
okeyhh !
fullstop citer psl magie !
ade gak yg melalak kang !
-------------------------------------------------

okeyh , pukul 830 PC siap .
bgos tol bro2 neyh !
tangkas buat keje !
haha ..
kalo bukak kedai grenty brderet2 owg anta PC !
hahahha..

okeyh , aku pon hulur laa duet !
aku :  5 inggit cukup bro ?
bro : (telan air  liur ) errr , teros sengih2 ..
-------
tak cukup laa tuh , naa lbeyh , err ..

aku : amek ahh 50 !
bro : byk sgt neyh elya ..

-----
dlam haty aku  : err , ade gak yg kne kiss maut kang ! 50 tak nak , 5 hngget tak naa !
naa brape ! haduhhh !
last2 , aku bg 30 hngeet ! hah ! syap teros ! 
haha

patu bleyh pulak azman mrepek2 kat depan surau !
hadess , neyh kalo lame2 citer zman muda2 leyh kua neyh !
haduhhh !
balekk ahh ! haha ..
aku pown beransur pulang ..
dlm kete bpak aku tetibe tnyer psl msgie..
haduhhh ! sudahh ! mmpos aku naa jwab ..
errr..
solan demi soaln di tujukan ..
aku hnye jwab dgn iklass ! haduhh !
tpy aku brsyukur elok gak PC aku akhirnyerr ..
ahahahah .


ucpan iklas dryh jiwa raga dada:
 trimasss bro2 yg telah byk menolong ,dan mmimbing sye smpy
            ke jalan ini ! trimass byk2 ! i love you all !
              (cehh , ucapan mcm menang artis paling meletop nyahh ! aww )


setakat neyh jelaa repekan aku..
bontot aku da kebas lame2 duduk neyhh..
aku naa mmbring kan dri dan lupakan sume kngan2 ..
cehhh , 
kate owg gone let be gone
errr , betol kee .. lntak laaa ! ahahhaa ..
esok law ade citer hot aku roger ..
haha..


pesanan iklas : love you blogger :))





Tiada ulasan:

Catat Ulasan