bukan haram , bukan sunat , tpy WAJIB merepek di SINI !


ShoutMix chat widget

Ahad, 27 Februari 2011

akhirnye ............

HAHAHA
HAHA
HAHAHA
HAHA
asal aku hepy sangat ?
ecehhh , takdelahh sangat 
sikit jelah 
bercampur aduk perasaan aku neyhh ..
mungkin sedeyh tu perlu buang jauh jauh 
jauh jauh dan jauhhhhh
xperlu pon ak pk pasal dye kan ?
dye da SOMBONG skunk 
name aku pon dah tak pandang lam hp dye tuhh !
:( sobs sobs :(
*close topic*

cerita hepy pulak : D
setelah dua minggu aku kumpul duit
akhirnye aku dapat jugak miliki kau !
HAHAHA
nak taw ape ?? neyh haaa >>



baju je ..
bukan fixie yang menjadi idaman setiap jejaka
bukan kereta sport yang menjadi igauan setiap manusia
bukan emas yang berketul yang menjadi pujaan mokcik mokcik 
hanyalahh baju ! HAHA
lame sial aku ushar baju neyhh
lawa pulak aku tngok
xtawlahh mata korang
HAHA
aku ushar punya ushar
aku nak mintak at mak aku tyme pandang pertama kat baju neyh
tapi tak lepas pulak
azman terdengar pulak yang aku nak beli baju
die bukan boleh aku nak beli baju !
dialog fav dye bile aku nak beli baju
"baju kau MELAMPUH kat umah ! nak abah bakar baju kau tuh ?
haduhhhh , jeles dowhh dye ! haishhh !
                                                                    mak aku pn same !
mak aku lgyh hebat !
" kau nak ibu terbalek kan almari kau tuh bia almari tuh muntahkan  sume baju kau !
amek kauu , mak aku gangster ? mak korang ade ?? HAHA
baju neyh mungkin tak mahal bagi sesiapa yang kaya ..
tapi bagi akuu .. hadehhhh .. memang menggigil lahh ntyme nak bayar uhh
harga baju : jacket putih tuhh 45 , singlet 25
total : rm 70 !
errr , naseb bek mak aku baik harini , dye sponser 25 henget ! HAHA
memang perit dohhh kalo byar guna duet sendiri , rse nak nanges pon ade dohhh
hadehhhh , disebabkan keinginan aku ..
kene jugak lahh aku penuhi !
haishhhh !
mula mula petang tadi  pegi alamanda
mak aku nak beli handbag pulakk ..
errr , aku nak jugak doohh !
ade laaa aku berkenan kat beg neyhh 
beg carlo rino
errr .. memang tak mampu lahhh
200 - 300 kowt !
memng nak kene kumpul duit neyh !
HAHA
dah besar besar neyh memang giler shopping kan u all ?
HAHA
u all tuhhh ! jgn maen maen ! HAHA
lepas mak aku dah beli handbag sembonia dye tuhh
pegi lahh melangkah ke kedai baju yang tertara di atas 
HAHA
masuk je kedai tuhh strait je aku pegi at baju tuhh
dah tak pandang baju laen dahhh !
HAHA
belek punya belek
dah puas hati
pegilahh membayar
haishhh tyme bayar neyh tak syok doohhhh
nak menages akuu ,rase cm nak suruh akak uhh bagi free jee
memang mintak penampor lahhh ! HAHA
tapy ape ape pon dye dah jadi milik aku !
HAHAHAHA
*gelak evil*

p/s  : hepy mcm dapat 100 juta dohhh ,padahal baju cikai jee .. HAHAHA :D


Tiada ulasan:

Catat Ulasan