bukan haram , bukan sunat , tpy WAJIB merepek di SINI !


ShoutMix chat widget

Jumaat, 25 Februari 2011

ouhh , tidur malam .. nyanyikan lagu ..

nak story , nak storyy ..
 al- kisahh ,
pada satu petang yang mendung mendung kelabu ,
budakbudak smkbbb sedang asyik melakukan aktiviti masing masing ,
aku dengan ghairahnye melakukan senaman mulut , bergosip , bergelak tawa , mngutuk , meng- flashback
bersama rakan rakan seperjuangan :) *heeeee :)
TIBA TIBA ! sedang asyik aku ketawa berdekah dekah perut aku tiba tiba mnyenak ,
hadehhhh , ku mngeling jam di tangan , sudah jam 430. mengapakah azman belum sampai lagyh ?
perutku sudahh menunjukkan belang ! makin ku tahun , makin merayu rayu nak keluar pulak !
haduhhh .. lastlast , aku mintak diri nak pegi toilet .
aku memang tak pikir ape dahh .. dari aku terberak dalam suar baek aku pegi je toilet sorang sorang !
aku cepatkan langkah aku , errr , memang gelojoh betol !
sampai kat blog bawah uhh (depan kelas harmoni ) aku dengar macam ade orang seret seret kerusi / alahh mcm kita nak duduk tulahh  !
haishhhh , ape pulak neyhhh , perut ak dah memulas mulas dah ! kelas tuu bukan ade orang ponn !
kalo nak ckp budak kat pss memang mustahil lahhh , xkan kuat sangat !
aku pon jalan jelahhh , eyhhh , smpay kat kelas nurani pon aku dengar !
bukan kelas nurani jee , smpy hujung pon aku dengar dowhhh ! seram memang seram ahhh !
aku pandang pandang mane taw ade yang nak menakotkan ! xde orang pulak !
tyme aku lalu tuhh memang kosong ahh blog tuhh ! adehhhhh , disebabkan perut kesayangan neyh
aku korbankan ketakutan tuh ! HAHA *

p/s : takat bunyi ok lagyy , jgn tunjuk muka dan mengeluarkan suara dah laa =,=

Tiada ulasan:

Catat Ulasan