bukan haram , bukan sunat , tpy WAJIB merepek di SINI !


ShoutMix chat widget

Jumaat, 25 Februari 2011

abg tuhhhh :)

pada satu  tgah hari yang memang panas usah membakar dada , dalam senyap kumpulkan tenaga lahh ..
dengan muka habess penat + lapar + ngntok aku berjalan menuju ke rumah yang memang aku dah target katil je kalo smpai ti .. dengan slow motion aku bukak pagar .. telinga aku dahh pandang umah sebelah dulu , mata belum lagi .. HAHA * ak dengar sore yang memang selalu lahh aku dengar .. sore abg bujang tuhh ! haishhh ..
abg tuhhh jgn ckp laaa .. sumpah comel ! ade jggut ! suke suke ! aku selalu ushar dye tido , dye suke tido at luar .. errr maksod aku dye tido kat ats sofa lahh .. bukan tido kat jalan tar ke depan pagar ke .. 
kalo dahh dengar sore abg tuhh memang hajat aku laaa nak pandang muke dye .. aku pon kire laa satu , duuuu ..
jap , aku dengar dye ckp , 'jap jap' kat abg dye ! pastuuuu , saat yang mendebarkan ! dye bole :) :) pulak kat aku .. memang aku tak sangka ,, OMG laaa weyhhh ! aku terkedu seketika kat tgah2 panas uhhh .. aku tak rase panas dahhh , aku rase cm salji tgah turun adelahh . *HAHA* sumpah aku jadi patung dlm tempoh 10 saat , aku pandang dye , dye pandang aku ! perghhhh .. memang aku suke ! haishhhh ! patu lamunan aku terhenti , haduhhh 
baru je nak berangan menari nari kat gurun sahara kee .. kacau ahhh ! aku ponn dengan lemah lembutnye bukak pintu ! masok dalam umah menari nari mcm org gila talak ! HAHA * masok bilik melompat ats katil mcm org dapat pakej percutian pegi disneyland ! HAHA* suke betol akuu ,! first tyme kowt ! HAHA *

Tiada ulasan:

Catat Ulasan