bukan haram , bukan sunat , tpy WAJIB merepek di SINI !


ShoutMix chat widget

Selasa, 22 Februari 2011

SAAT SAAT TERINDAH BERSAMAMU :)

tibe tibe air mata aku melelehh tady , memang mnyentuh perasan aku betol lagu saat terindah neyh , lagyh2 part dye ckp ... KU INGIN KEMBALI .. memang fuck ahhhh ! menages teros akuuu :( tibe tibe rase rindu kat alep mentega . lame tak gelak gelak ngan dye .. dulu bangla depan umah neyh pon terkezut degar aku gelak terbbhak bahak memalam buta ! HAHAHA : D alep mentega tulaaa .. lawak bodoh ape tah dye buat smpy aku tergelak punye kuat ! HAHAHA ! OUHH DAH INGAT ! dye ckp kentut aku bunyi mcm meja kene seret ! siot jeee .. alahh ko bang , mcm kentut ko bunyi mcm gitAr je ?? puihhh ! bang , aku nak nanges ngn ko neyh bang ! ko tak nak kol aku kee ?? sumpah rindu ko dohhh .. kedit aku dah laa ciput nak borank2 ngn ko .. errr 
sbnarnye ku ingin kembali tuhh tok adek ko bang !HAHA , mesti ko tertanye2 ade lagy ke name AFIFAIZAT tuhh dlm hati aku .. bang , of course ahh ade ! ko tak ingat kee aku penah ckp aku tak kan lupe kat dye .. aku selalu ingt kat dye kan .. ko lupe eyhh bang ! ko memang nak kene pijak lahhh ! HAHAHA  !
bang , aku nak kol ko neyhh .. tggu pangilan kau taww .. cau !                                             




Tiada ulasan:

Catat Ulasan